2015. július 26., vasárnap

Szereplők!




Teljes név: Martina Stoessel
Kor: 17
Állapota:Egyedülálló (később változik)
"Sosem hittem hogy egyszer majd beleszeretek de megtörtént.Ő más volt, rossz volt nem kellett volna közelebbről is megismernem,mert beleszerettem.És vajon ő érez irántam valamit?És a másik fiú iránt mit érzek?"



Teljes név: Jorge Blanco
Kor: 18
Állapota:Kapcsolatban: Valeria Baroni (később változik)
"Nagyon megváltoztam az évek során,a rossz irányba és a régi barátaimat elvesztettem,mára már ujjak lettek.Eddig azt hittem sosem leszek szerelmes a régi eset után,majd jött ő és minden megváltozott pedig barátnőm volt de őt nem szerettem.A legjobb barátommal versenyeztem a lány szívéjért.De vajon a szerelem miatt valaha megtudok változni?"



Teljes név: Lodovica Blanco
Kor: 17
Állapota:Egyedülálló(később változik)
"Hogy én mekkora egy hülye vagyok beleszeretek a bátyám legjobb haverjába,akinek más jön be.A bátyámról meg ne is beszéljünk teljesen megváltozott.De vajon visszatér a régi önmagához?És Vale?Ő meg egy hárpia.De valaha lehetek én is boldog?"



Teljes név: Diego Domínguez
Kor: 18
Állapota: Egyedülálló(később változik)
"Amikor megláttam azt gondoltam elmegy egynek,de mikor jobban megismertem rájöttem hogy nincs hozzá fogható vagy mégis van?"



Teljes név: Ruggero Pasquarelli 
Kor: 18
Állapota:Kapcsolatban:Mercedes Lambre
"Ovi óta legjobb haverok voltunk,de ő teljesen kifordult önmagából.Próbáltam óvni tőle mert húgomként tekintettem rá,de érezni kezdett iránta valamit!"


Teljes név: Mercedes Lambre
Kor: 17
Állapota:Kapcsolatban: Ruggero Pasquarelli
"Legjobb barátnők lettünk,mindig elmondhattuk egymásnak a gondjainkat és segítettünk is megoldani őket,már amelyiket tudtuk!"



Teljes név: Valeria Baroni
Kor:17
Állapota:Kapcsolatban: Jorge Blanco(később változik)
"Amióta ez a lány megjelent Jorge rám se bagózik.Minél hamarabb el kell őt innen távolítanom.Nehogy a végén még egymásba szeressenek."


Teljes név: Candelaria Molfese 
Kor:17
Állapota:Kapcsolatban: Samuel Nascimento 
"Egész életemben mióta megismertem mindig arra vártam hogy elhívjon randizni és mikor megtette boldogan mondtam igent azóta pedig nagyon boldogok vagyunk."



Teljes név: Samuel Nascimento
Kor: 18
Állapota:Kapcsolatban: Candelaria Molfese
"Imádom ahogy nevet,a mosolyát mindent ami ő.Nem mertem elhívni először sehova mert féltem hogy nemet mond de nem.Igent mondott." 



Teljes név: Alba Rico
Kor:17
Állapota:Kapcsolatban: Facundo Gambandé
"Mindig a legjobb tanácsokkal látom el a barátaimat,Mechi-vel rengeteg hülyeséget csinálunk sokszor.Imádom Facu-t ő mindig megért engem és a legrosszabb időkbe is velem van."




Teljes név: Facundo Gambandé
Kor: 18
Állapota:Kapcsolatban: Alba Rico
"Mindannyian mondtuk neki hogy vigyázzon vele mert,koppanni fog és mikor meghallotta a rossz hírt.Összetört de nagyon."




Teljes név: Nicolas Garnier
Kor: 19
Állapota:Egyedülálló
"Régen ki nem állhattam azt a Jorge-t aki mindig csak jó dolgokat csinált.De aztán megváltozott rossz lett csak mert az akkori barátnője megcsalta.És azóta jó haverok vagyunk.De emiatt a lány miatt elveszíthetem mindkét barátom." 




Teljes név: Maria Alonso Stoessel
Kor: 38 
Állapota:Férjnél: German Stoessel
"Van valaki nekem ezen a világon,kiért még az életemet sem sajnálnám.Odaadnám az életem is, ha kellene érte,hisz ő az ki az életét tőlem nem kérte.Nem kérte,de kapta tőlem egyszer.Boldogság tölti el azóta is a lelkem.Mikor először megpillantottam onnantól kezdve a rabja voltam."

11 megjegyzés: